Klachtenregeling

Bij ASJ staat de klant centraal en wordt er alles aan gedaan om een goede service en kwalitatief schadeherstel te leveren. Mochten er desondanks toch zaken zijn waar u niet tevreden over bent of heeft u andere suggesties hoe wij onze dienstverlening kunnen verbeteren, dan kunt u dit op verschillende manieren aan ons kenbaar maken

Afhandeling klacht

Na ontvangst van uw klacht of opmerking, zullen wij persoonlijk contact met u opnemen om deze met u te bespreken. Wij zullen vervolgens de ontvangst van uw bericht bevestigen en deze in behandeling nemen. Daarbij streven wij ernaar om u
zo snel mogelijk een passende oplossing te bieden.


Indien u een klacht heeft over de uitgevoerde werkzaamheden dient u dit altijd eerst kenbaar te maken bij de betreffende schadehersteller. Komt u met de schadehersteller niet tot het juiste resultaat, dan kunt u uw klacht binnen zes weken
voorleggen aan FOCWA Bemiddeling.

Telefonisch:
020 – 3629235

Per post:
Autoschade Jarmuiden.
T.a.v. afdeling klachten
1046 AE AMSTERDAM

Per e-mail
info@autoschadejarmuiden.nl

Autoschade Jarmuiden

Jarmuiden 51B
1046 AE Amsterdam

Openingstijden
Ma t/m vr: 08:00 – 17:30
Za: op afspraak
Zo: gesloten